Ako udržať sviatočný obsah relevantný aj po Vianociach

Sviatočné obdobie je plné kreatívnych nápadov a inšpirácií, no už teraz by si mal/a premýšľať o tom, čo s obsahom, keď Vianoce skončia. Je dôležité, aby si sviatočnú atmosféru dokázal/a plynulo premostiť do zimných a novoročných tém, ktoré udržia záujem tvojho publika. V tomto článku ti ukážem, ako pripraviť obsah, ktorý zostane aktuálny aj po Vianociach a pomôže ti nadviazať na sviatočné kampane.

Priprav sa na povianočné zľavy

Hneď po sviatkoch ľudia začínajú hľadať výhodné ponuky a výpredaje. Vytvor si už teraz plán, ako propagovať povianočné akcie. Odporúčam pripraviť atraktívne vizuály a správy, ktoré oslovia tých, ktorí hľadajú niečo špeciálne za výhodnú cenu. Časová naliehavosť, ako napríklad „len do konca januára,“ vždy funguje skvelo.

Transformuj sviatočné kampane do zimných tém

Obsah, ktorý teraz vytváraš, môžeš prispôsobiť tak, aby plynule prešiel do zimných tém. Napríklad produkty alebo služby spojené s oddychom, pohodlím a starostlivosťou o seba sú skvelou voľbou. Tvoje vianočné dekorácie alebo kampane môžu dostať nový rozmer tým, že ich obohatíš o zimné farby alebo motívy.

Podpor novoročné predsavzatia

Po Vianociach prichádza obdobie plánovania a predsavzatí. Už teraz môžeš pripraviť obsah, ktorý tvojim zákazníkom pomôže nastaviť si ciele na nový rok. Ak predávaš produkty na cvičenie, plánovače alebo čokoľvek spojené s novým začiatkom, je to tvoje ideálne obdobie.

Pracuj s darčekovými poukazmi

Počas sviatkov veľa ľudí dostane darčekové poukazy. Priprav obsah, ktorý ich motivuje použiť ich práve u teba. Napríklad „Ako využiť darčekový poukaz na maximum“ alebo „Tipy na výber produktov z našej ponuky.“ Takto im uľahčíš rozhodovanie a zároveň ich privedieš späť do svojho obchodu.

Vytvor zimný vizuálny štýl

Keď sviatky skončia, nemusíš okamžite odstraňovať všetko, čo súvisí so sviatočnou náladou. Zimné motívy, ako sú snehové vločky, svetielka alebo teplé farby, môžu zostať a tvoriť most medzi sviatkami a novoročnou atmosférou. Tento postup udrží vizuálnu kontinuitu tvojho obsahu.

Plánuj dopredu na povianočné obdobie

Skvelý obsah vyžaduje plánovanie. Už teraz si vytvor harmonogram, ktorý pokryje obdobie po sviatkoch. Priprav si napríklad sériu príspevkov na tému „Ako začať nový rok správne“ alebo „Tipy na zotavenie po sviatkoch.“ Takto budeš mať náskok pred konkurenciou.

Buď vždy krok vpred!

Sviatočný obsah nemusí stratiť svoj význam, keď Vianoce skončia. Premýšľaj už teraz, ako ho upraviť, aby zostal aktuálny a zaujal tvojich zákazníkov aj v januári. Ak potrebuješ ďalšie tipy, sleduj môj profil a nechaj sa inšpirovať! Teraz je ten správny čas byť pripravený/á na všetko, čo príde.